miércoles, 28 de octubre de 2009

Golf d'alta mar





9 comentarios:

  1. Con el yuyu que me da la sangre...Eso sí el campo de golf en alta mar conseguiría que no hubiera coches alrededor vendiendo pelotas usadas en el capó.
    Salu2

    ResponderEliminar
  2. Uy, pues a esa mano le haces un vuelta y vuelta en la sartén, la acompañas con una guarnición de patatas y es una delicia.

    ResponderEliminar
  3. Jo vaig anar a jugar a golf al portavions i desprès de pedre vaig escruire un llibre "El golf i la puta mare que el va parir".
    Ara em dedico a la petanca que les boles no van tant lluny.

    ResponderEliminar
  4. Markos: A mí esto del golf marino me recuerda a los gags de los Monty Phyton del concurso de sonrisas hipócritas o de andares absurdos. El no va más, tú.

    Miguel Ángel: Estaba pensando en abrir un restaurante llamado La Matanza de Texas y, por supuesto, te contrataría como catador. Éxito garantizado.

    Jordi: Jo no donaria moltes idees. Hi ha gent sempre pensant les coses més increïbles. Per exemple la petanca submarina. ¿Apostem a que ja està inventada?.

    ResponderEliminar
  5. El problema del golf en el portaviones radica en la profundidad del hoyo.Y contar con una hierba siempre en buenas condiciones.

    ResponderEliminar
  6. T'imagines que arriba a ser un robot!! Quin esglai!!!

    ResponderEliminar
  7. M'encanta! Vostè és un crack. I de Novelda, oi?

    ResponderEliminar
  8. Caray, si les ordes de Dart Vader haguessin sigut com la de la foto que heu possat jo m'afiliaba ràpid.

    ResponderEliminar
  9. Pilen: Sí, parece aconsejable no hacer los hoyos demasiado hondos si no quieres aparcar al lado del Titánic. Lo de la hierba se pensó en poner vacas que se la comieran, pero con los derrapes del barco y eso salían todas por la borda, así que no.

    Sisco: I la sort és que no va provar a arrancar-li el cap. Que hi ha gent per a tot.

    Josep: Sí senyor, tota la banda som de Novelda. Però aquest diumenge abandonem la població i ens anem a viure a altre lloc. Sorpresa, sorpresa. Segur que no t'ho imagines.

    Enric Pérez: Jo és que sóc molt reaci a compromisos amb extraterrestres. Però clar, si no em queda altra opció...

    ResponderEliminar