sábado, 23 de mayo de 2009

Cap problema


Novelda.- “Absoluta normalitat”. Amb aquestes paraules ha descrit el cap de la Policia de Trànsit l’estat de la circulació en el seu dia oficial de vaga. El problema és que les càmeres de seguretat de les autopistes i autovies no són cegues i ho han captat absolutament tot. Des del xofer que ha sortit volant a 250 km/h de la carretera i posteriorment devorat per un cocodril de riu fins a la col·lisió en cadena de 150 cotxes, 14 camions, 3 cabres, 1 extraterrestre i un currant que pintava l’autovia.

“Tot controlat”
Li hem preguntat si coneixia aquestes dades, tot pregant-li que deixara tranquil·la la botella d’anís El Mono quan li consultàvem. “Mireu, tots els dies passen coses, però són normals. Alguna gent és tan idiota que s’oblida de respirar i mor. I és que hi ha gent que és més mongòlica que Abundio, que se n’anà a la verema i s’endugué raïm de postre. En el fons m’alegre que la pròpia circulació faça neteja de pallassos, és un bé social impagable. No feu cas, tot està controlat”.

Horaris extraordinaris als cementeris
Certament els cementeris no han donat l’abast per als enterraments massius, i s’han vist obligats a fer horaris especials. Uns quants han col·locat el cartell de “No en caben més. Enterren-los al jardí de la seva casa”. Però clar, els jardins també s’omplin i algunes famílies han optat pel canibalisme com a mètode de desaparició cadavèrica. D’altres han optat per llançar-los als contenidors de la brossa, els quals s’han omplit en menys de 20 minuts. I fins i tot hi ha hagut familiars que han intentat ressuscitar els cadàvers, més moral que l’alcoià.

(Crònica telefònica de Kurt De Piu, des d’un embús de trànsit de 3 parells de collons)

8 comentarios:

  1. Bueno, en mi ciudad, lo que han hecho es habilitar una calle para que sea allí donde se produzcan todos los accidentes con toda la naturalidad del mundo, la calle de la buena muerte se llama. Peatones, motoristas, automóviles y hasta vehículos pesados pasan por allí. Son personas que no tienen ningún aprecio por su vida, o bien que les han puesto los cuernos o han sido abandonados por su pareja, y ahora pasan por allí mucho los que se quedan sin trabajo.

    Está muy bien saber que en tu ciudad hay una calle acotada para perder la vida, incluso la policia ordena el tráfico en esa calle para que los vehículos puedan colisionar sin ningún impedimento, también hay policias que se ponen delante de los coches para ser atropellados.

    Ni que decir tiene, que a la entrada de esa calle hay una funeraria, yo creo que es la única empresa de la ciudad que no tiene crisis, además ahora la gente se suicida más por eso de perder el trabajo.

    ResponderEliminar
  2. El atasco llegaba a California y estoy furioso. Pero luego se me pasa, no os preocupéis.

    ResponderEliminar
  3. Miguel Ángel: La idea parece buena. Habilitar una calle donde todos los accidentes de produzcan en el mismo sitio. Tiene su sentido. Eso de ir a recoger cadáveres en el culo del mundo es, entre otras cosas, antieconómico.

    Arnold: No se preocupe, son cosas habituales. Aún recuerdo un accidente mortal de una ambulancia a toda leche contra un camión de bomberos. Ni en las películas de Benny Hill.

    ResponderEliminar
  4. oyeeeee si que estan impactantes las imagenes...

    sabes esa del burro en el parabrisas lo vi en un chiste donde una mujer le grita BUUURRRROOOO a otro carro cuando se topan en la carretera..... a lo que el otro contesta "#$%&//(? y nada que le etaba avisando y no ofendiendo jajajajaj

    saludos!!!!

    ResponderEliminar
  5. Fue un terrible impacto contra un burro volador. El burro que conducía también falleció.

    ResponderEliminar
  6. Creo que tendrían que poner menos controles de alcoholemia y más puntos de avituallamiento, que la sed al volante es muy mala

    ResponderEliminar
  7. Chafardero??? me parece que bajo ese nick se esconde la persona de Ernesto de Hannover.

    ResponderEliminar
  8. Chafardero: Sabias palabras. Cada 10 kms que nos den un jamón serrano y 1 litro de cerveza. La circulación sería así mucho más amena.

    Miguel Ángel: Por este blog te aseguro que pasa gente de lo más variopinta, pero creo que en este caso no es quien dices. A menos que a todos nos haya engañado muy bien.

    ResponderEliminar